Related Articles
Köp av reptil hos CyberZoo - villkor, handpenning och viktig information
Köp av reptil eller annat djur - information, handpenning och köpvillkor Innan köp: säkerställ att du är påläst om arten och att terrarium, biotop och belysning är klara enligt L80 (Jordbruksverket) innan djuret flyttar in. Innan köp Terrariet ska ...
Frakt - Vanliga frågor & Svar
? Jag har inte fått något bekräftelsemail – vad gör jag? Orderbekräftelsen skickas direkt när du lägger din beställning. Har du inte fått den? Kolla skräpposten. Om du ändå inte hittar orderbekräftelsen kan det bero på att din mejladress är fel. ...
Byta ombud hos PostNord - så gör du steg för steg
Byta ombud Har du råkat välja fel ombud vid beställningen? Du kan enkelt byta när paketet kommit fram till ombudet – direkt i PostNords app eller på deras hemsida. Så gör du Öppna spårningslänken till ditt paket. Klicka på knappen "Välj ...
Betala med Svea - Vanliga frågor
Har du frågor kring betalning? För alla frågor som rör fakturor, betalningsvillkor, delbetalning eller andra betalsätt, ber vi dig att kontakta Svea direkt. CyberZoo har ingen insyn i pågående ärenden, utan allt sköts av Svea Bank. Du når Svea på: ...
Var är mitt paket?
Vi förstår att det kan kännas frustrerande att vänta på något du verkligen behöver – särskilt när det handlar om foder, teknik eller andra viktiga tillbehör. Här berättar vi hur leveransflödet fungerar, när du får spårningslänk, och vad du kan göra ...